Sierpc, dnia 13.11.2013r.

 

OA-2512-152/ZO/13

 

 

 

 

Wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 

zamieszczonej w BZP dnia 08.11.2013

numer ogłoszenia: 236497 - 2013

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu”

 

W związku z poniżej przedstawionymi pytaniami otrzymanymi od Wykonawcy, Zamawiający - Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907) przekazuje wyjaśnienia:

 

 Pytanie nr 1.

W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia /Zał. nr 1 do SIWZ/ kt 3.3 wskazane są przesyłki kurierskie krajowe do 2 kg.

W załączniku nr 2 do SIWZ – oferta na wykonanie zamówienia wskazane są przesyłki kurierskie w przedziałach wagowych 1 kg i 2 kg.

Prosimy o uszczegółowienie zapisów SIWZ zał nr 1.

 

ODPOWIEDŹ:

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zmiany pkt 3.3  w  załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

„3.3 Przesyłki kurierskie krajowe do 2 kg:

- bez wskazania godziny dostarczenia,

- z dostarczeniem do godziny 8.00,

- z dostarczeniem do godziny 9.00,

- z dostarczeniem do godziny 12.00,

- z dostarczeniem w ciągu 24 godzin.”

 

Powyższy zapis Zamawiający zmienia na:

 

„3.3 Przesyłki kurierskie krajowe do 1 kg:

- bez wskazania godziny dostarczenia,

- z dostarczeniem do godziny 8.00,

- z dostarczeniem do godziny 9.00,

- z dostarczeniem do godziny 12.00,

- z dostarczeniem w ciągu 24 godzin.

   

 Przesyłki kurierskie krajowe do 2 kg:

          - bez wskazania godziny dostarczenia,

          - z dostarczeniem do godziny 9.00”

 

Pytanie nr 2

Pkt. 12 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia

„Ilość i waga zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia sporządzonego przez Wykonawcę w dwóch egzemplarzach. Kopia zestawienia dostarczona będzie Zamawiającemu wraz z fakturą”

Dane dotyczące przesyłek nadawanych oraz zwróconych znajduje się w wystawionych fakturach za zrealizowane usługi.

 

ODPOWIEDŹ:

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zmiany  pkt. 12  szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia :

„Pkt. 12. Ilość i waga zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia sporządzonego przez Wykonawcę w dwóch egzemplarzach. Kopia zestawienia dostarczona będzie Zamawiającemu wraz z fakturą”

 

Powyższy zapis Zamawiający zmienia na:

„Pkt. 12. Ilość i waga zwróconych przesyłek wyszczególniona będzie w treści faktury”.

 

Powyższe zapisy stanowią integralną część SIWZ. 

W związku z wprowadzoną zmianą Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.  

 

 

                                                                                Ewa Barchanowicz

                                                                                              -/-

                                                                             Dyrektor PUP w Sierpcu

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kopaczewski Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-11-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Maria Olejniczak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-13 12:20:13
  • Liczba odsłon: 205

[Liczba odsłon: 731846]

przewiń do góry