W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243  z późn. zm.
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:
 
  • poczta elektroniczna - sekretariat@pup-sierpc.pl
  • faks: 24 275 42 12  w.119
  • listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu; ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc


Po dokonaniu zgłoszenia Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu zapewnienia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.

W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.

Poniżej umieszczono dokumenty: "Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzona w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012, poz.1169", "Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami" oraz "Projektowanie i adaptacja przestrzeni publicznej do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących".

Załaczniki:

1. konwencja.pdf

2. standardy.pdf

3. projektowanie.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Maria Olejniczak
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-02-10 14:29:39
  • Informacja zaktualizowana przez: Maria Olejniczak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-10 14:41:18
  • Liczba odsłon: 1894
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 750328]

przewiń do góry