Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:
- poczta elektroniczna - sekretariat@pup-sierpc.pl
- faks: 24 275 42 12 w.119
- listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu; ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc
Po dokonaniu zgłoszenia Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu zapewnienia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.
W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.
Poniżej umieszczono dokumenty: "Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzona w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012, poz.1169", "Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami" oraz "Projektowanie i adaptacja przestrzeni publicznej do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących".
Załaczniki:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Maria Olejniczak
- Data udostępnienia w BIP: 2020-02-10 14:29:39
- Informacja zaktualizowana przez: Maria Olejniczak
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-10 14:41:18
- Liczba odsłon: 1873
- Historia dokumentu: