Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
ul. Wincentego Witosa 2
09-200 Sierpc
DYREKTOR
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SIERPCU
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Samodzielnego referenta
w Dziale Organizacyjno-Administracyjnym
Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej 2 letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
7) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku z zakresu prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i aktów wykonawczych, kodeksu postępowania administracyjnego.
8) znajomość programu SYRIUSZ,
9) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, internetu, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych,
10) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) staż pracy w prowadzeniu spraw pracowniczych,
2) cechy osobowościowe i umiejętności psychospołeczne: dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie i dyskrecja, samodzielność, cierpliwość, otwartość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji, logicznego myślenia.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) opracowywanie projektów planów pracy PUP i sprawozdań z ich realizacji,
2) prowadzenie spraw osobowych pracowników,
3) prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami okresowymi pracowników,
4) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego pracowników i potwierdzanie uprawnień do tych świadczeń,
5) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,
6) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników,
7) wykonywanie, w miarę potrzeb, zadań wynikających z przepisów dotyczących obronności i bezpieczeństwa Państwa, w tym obrony cywilnej,
8) prowadzenie i aktualizacja procedur kontroli zarządczej,
9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
10) opracowanie rocznego planu rzeczowo-finansowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
11) kompletowanie wniosków o przyznanie dofinansowania / pomocy socjalnej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i przekazanie do realizacji.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: 1 etat,
2) miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, pokój na piętrze, brak windy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, tylko jedna na parterze,
3) warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, obsługa komputera powyżej 4 godz., dostęp do innych urządzeń biurowych, praca w zespole, szkolenia wyjazdowe.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy – wg wzoru w załączeniu,
4) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o okresach podlegających zaliczeniu do stażu pracy na równi z zatrudnieniem (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe i umiejętności (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach - potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wg wzoru w załączeniu,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności - wg wzoru w załączeniu,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022, poz. 530) - wg wzoru w załączeniu,
10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych – wg wzoru
w załączeniu,
11) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku – wg wzoru w załączeniu.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie do dnia 22 sierpnia 2022 r. do godz. 8 30 pod adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc, pok. nr 15 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Samodzielnego referenta”
W przypadku ofert przesłanych pocztą za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Sierpcu. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną zawiadomieni o terminie: rozmowy kwalifikacyjnej albo testu kwalifikacyjnego lub innej formy sprawdzenia kwalifikacji kandydata na stanowisko urzędnicze.
Kandydat, który zostanie zatrudniony, najpóźniej do dnia podjęcia pracy musi złożyć do PUP zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Sierpc, 11.08.2022r.
DYREKTOR URZĘDU
-/-
mgr Maja Strześniewska
Załączniki:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pobierz)
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (pobierz)
- Oświadczenie kandydata o niekaralności (pobierz)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (pobierz)
- Oświadczenie kandydata o zakazie wykonywania zajęć sprzecznych z wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych (pobierz)
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych (pobierz)
***************************************************************************************************
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
ul. Wincentego Witosa 2
09-200 Sierpc
DYREKTOR
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SIERPCU
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DO SPRAW PROGRAMÓW- STAŻYSTY
w Dziale Finansowo-Księgowym
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
7) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku: ustawy o finansach publicznych, o
rachunkowości, o samorządzie powiatowym,
8) znajomość problematyki rozwoju regionalnego i funduszy strukturalnych,
9) znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych,
10) znajomość zasad księgowości,
11) znajomość programu SYRIUSZ,
12) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz systemów finansowo-księgowych,
13) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
1) staż pracy w sferze księgowości budżetowej;
zaangażowanie i dyskrecja, samodzielność, cierpliwość, otwartość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji, logicznego myślenia, wyrażania i obrony swego zdania, wyjaśniania i przekazywania wiedzy.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie rejestru faktur wpływających oraz przestrzeganie realizacji ich zapłaty,
2) przygotowywanie dokumentów księgowych i przekazywanie ich na poszczególne stanowiska,
3) realizacja przelewów bankowych za pomocą aplikacji Centrum Usług Internetowych (CUI),
4) księgowanie na kontach syntetycznych i analitycznych wszystkich operacji finansowych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
5) uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych Europejskiego Funduszu Społecznego,
6) prowadzenie pozabilansowej ewidencji wydatków strukturalnych Europejskiego Funduszy Społecznego,
7) sporządzanie wniosków beneficjenta o płatność dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego za pomocą Generatora Wniosków Płatniczych,
8) prowadzenie windykacji nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy,
9) sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawdzanie informacji PIT-11 dotyczących osiągniętych dochodów oraz pobranych zaliczek na podatek dochodowy od bezrobotnych,
10) wystawianie druku RP – dla bezrobotnych,
11) obsługa korespondencji między Bankiem Spółdzielczym a działem FK w zakresie:
- dostarczania list wypłat świadczeń dla bezrobotnych,
- dostarczanie zapotrzebowania na środki pieniężne wraz z harmonogramem wypłat świadczeń dla bezrobotnych,
12) odbieranie wyciągów bankowych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: 1 etat,
2) miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, pokój na piętrze, brak windy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, tylko jedna na parterze,
3) warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, obsługa komputera powyżej 4 godz., dostęp do innych urządzeń biurowych, praca w zespole, szkolenia wyjazdowe, obsługa interesantów.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) kwestionariusz osobowy – wg wzoru w załączeniu,
4) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o okresach podlegających zaliczeniu do stażu pracy na równi z zatrudnieniem (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe i umiejętności (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach - potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wg wzoru w załączeniu,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności - wg wzoru w załączeniu,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.) - wg wzoru w załączeniu,
10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych – wg wzoru w załączeniu,
11) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku – wg wzoru w załączeniu.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie do dnia 3 lutego 2020 r. do godz. 8 30 pod adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc, pok. nr 15 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Specjalisty do spraw programów-stażysty”
W przypadku ofert przesłanych pocztą za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Sierpcu. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną zawiadomieni o terminie: rozmowy kwalifikacyjnej albo testu kwalifikacyjnego lub innej formy sprawdzenia kwalifikacji kandydata na stanowisko urzędnicze.
Kandydat, który zostanie zatrudniony, najpóźniej do dnia podjęcia pracy musi złożyć do PUP zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Sierpc, 21.01.2020 r.
DYREKTOR URZĘDU
-/-
mgr Maja Strześniewska
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o niekaralności ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o zakazie wykonywania zajęć sprzecznych z wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych ( pobierz )
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ( pobierz )
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych ( pobierz )
***************************************************************************************************
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
ul. Wincentego Witosa 2
09-200 Sierpc
DYREKTOR
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SIERPCU
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
POŚREDNIKA PRACY
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe;
3) co najmniej roczny staż pracy w zakresie pośrednictwa pracy;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
7) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do ustawy, kodeksu postępowania administracyjnego;
8) znajomość zagadnień z zakresu promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy,
9) znajomość aktualnej sytuacji na rynku pracy;
10) znajomość programu SYRIUSZ,
11) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
12) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
1) co najmniej 12 miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia na stanowisku urzędniczym;
2) cechy osobowościowe i umiejętności psychospołeczne: zdolność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dokładność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, umiejętność efektywnego komunikowania się, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) pozyskiwanie ofert pracy,
2) udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy,
3) informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji na lokalnym rynku
pracy,
4) inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami,
5) dobór kandydatów do ofert pracy zgodnie z wymaganiami określonymi przez pracodawcę,
6) stała opieka nad bezrobotnym , poszukującym pracy lub pracodawcą,
7) podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami ze wskazanego obszaru obsługi,
8) opracowywanie we współpracy z klientem indywidualnego planu działania oraz nadzór nad jego realizacją,
9) współpraca przy organizacji targów i giełd pracy,
10) promocja usług i instrumentów realizowanych przez CAZ,
11) współpraca z gminami w zakresie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w tym w ramach Programu
Aktywizacja i Integracja.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: 1 etat;
2) miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, pokój na parterze, ciągi komunikacyjne
o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, toaleta przystosowana dla osób
niepełnosprawnych;
3) warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca ma charakter biurowy na
stanowisku wyposażonym w komputer, telefon oraz urządzenia biurowe. Praca jest wykonywa przy komputerze
powyżej 4 godz. dziennie, wyjazdy służbowe, praca z interesantami.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) kwestionariusz osobowy – wg wzoru w załączeniu,
4) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o okresach podlegających zaliczeniu do stażu pracy na równi z zatrudnieniem (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe i umiejętności (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach - potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wg wzoru w załączeniu,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności - wg wzoru w załączeniu,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.) - wg wzoru w załączeniu,
10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych – wg wzoru w załączeniu,
11) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku – wg wzoru w załączeniu.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie do dnia 7 sierpnia 2019 r. do godz. 9 00 pod adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc, pok. nr 15 (sekretariat) w zaklejonej kopercie oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Pośrednika Pracy ”
W przypadku ofert przesłanych pocztą za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Sierpcu. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną zawiadomieni o terminie: rozmowy kwalifikacyjnej albo testu kwalifikacyjnego lub innej formy sprawdzenia kwalifikacji kandydata na stanowisko urzędnicze.
Kandydat, który zostanie zatrudniony, najpóźniej do dnia podjęcia pracy musi złożyć do PUP zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Sierpc, 24 lipca 2019 r.
DYREKTOR URZĘDU
-/-
mgr Maja Strześniewska
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o niekaralności ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o zakazie wykonywania zajęć sprzecznych z wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych ( pobierz )
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ( pobierz )
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych ( pobierz )
***************************************************************************************************
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
ul. Wincentego Witosa 2
09-200 Sierpc
DYREKTOR
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SIERPCU
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępcy Dyrektora
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe;
3) co najmniej 5 letni staż pracy;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
7) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do ustawy, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych;
8) wiedza na temat zadań i funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu;
9) posługiwania się narzędziami i urządzeniami biurowymi;
10) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
1) co najmniej 5 letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia na stanowisku urzędniczym;
2) cechy osobowościowe i umiejętności psychospołeczne: odporność na stres, komunikatywność i kreatywność, odpowiedzialność, dyskrecja, elokwencja, lojalność, umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem, umiejętność radzenie sobie w trudnych sytuacjach, interpretowania i stosowania przepisów prawnych, organizowania pracy i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) planowanie i organizacja pracy podległych komórek organizacyjnych;
2) koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań objętych zakresem działania podległych komórek organizacyjnych;
3) podejmowanie decyzji oraz wydawanie dyspozycji w granicach wynikających z zakresu nadzorowanych komórek i uprawnień udzielonych przez Dyrektora PUP;
4) wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie upoważnienia Starosty;
5) wykonywanie zwierzchnika służbowego wobec Kierowników nadzorowanych komórek organizacyjnych;
6) zastępowanie Dyrektora podczas jego nieobecności.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: 1 etat;
2) miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, pokój na piętrze, brak windy, ciągi
komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, tylko jedna na parterze;
3) warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca ma charakter biurowy na stanowisku wyposażonym w komputer, telefon oraz urządzenia biurowe. Praca jest wykonywa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, wyjazdy służbowe, praca z interesantami.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny;
2) życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) kwestionariusz osobowy – wg wzoru w załączeniu;
4) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o okresach podlegających zaliczeniu do stażu pracy na równi z zatrudnieniem (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem);
6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe i umiejętności (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach - potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem);
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wg wzoru w załączeniu;
8) oświadczenie kandydata o niekaralności - wg wzoru w załączeniu;
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.) - wg wzoru w załączeniu;
10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku – wg wzoru w załączeniu;
11) oświadczenie kandydata o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne – wg wzoru w załączeniu.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie do dnia 11 czerwca 2019 r. do godz. 9 00 pod adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc, pok. nr 15 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu”
W przypadku ofert przesłanych pocztą za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Sierpcu. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną zawiadomieni o terminie: rozmowy kwalifikacyjnej albo testu kwalifikacyjnego lub innej formy sprawdzenia kwalifikacji kandydata na stanowisko urzędnicze.
Kandydat, który zostanie zatrudniony, najpóźniej do dnia podjęcia pracy musi złożyć do PUP zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Sierpc, 27 maja 2019 r.
Dyrektor Urzędu
-/-
mgr Maja Strześniewska
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o niekaralności ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne ( pobierz )
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ( pobierz )
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych ( pobierz )
***************************************************************************************************
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
ul. Wincentego Witosa 2
09-200 Sierpc
DYREKTOR
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SIERPCU
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DO SPRAW PROGRAMÓW
w Dziale Instrumentów Rynku Pracy
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania
realizacji instrumentów rynku pracy – staży,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa
skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
7) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, przepisów dotyczących organizacji instrumentów rynku pracy oraz przepisów dotyczących pomocy de minimis,
8) znajomość zagadnień z zakresu promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy,
9) znajomość programu SYRIUSZ,
10) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
11) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
Cechy osobowościowe i umiejętności psychospołeczne: odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność wyjaśniania, logicznego myślenia, analizy i syntezy informacji.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) przyjmowanie i analiza wniosków o organizację stażu,
2) przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w zakresie organizacji stażu,
3) przyjmowanie, analiza i realizacja wniosków w sprawie bonów stażowych oraz przygotowywanie projektów umów
cywilno-prawnych w tym zakresie,
4) przyjmowanie i analiza wniosków w sprawie świadczenia aktywizacyjnego za zatrudnienie skierowanego bezrobotnego powracającego na rynek pracy po przerwie związanej z wychowaniem dziecka oraz przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w tym zakresie,
5) prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych zadań,
6) dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych w zakresie prowadzonych spraw,
7) realizacja powierzonych zadań w zakresie obsługi programów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: 1 etat,
2) wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem nr 15/2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu pracy w Sierpcu z dnia 7 czerwca 2018r. w sprawie wprowadzenia regulaminu wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu,
3) miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, pokój na piętrze, brak windy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, tylko jedna na parterze,
4) warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, obsługa komputera powyżej 4 godz., dostęp do innych urządzeń biurowych, praca w zespole, szkolenia wyjazdowe, obsługa interesantów.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy – wg wzoru w załączeniu,
4) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o okresach podlegających zaliczeniu do stażu pracy na równi z zatrudnieniem ( potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe i umiejętności (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach - potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem),
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wg wzoru w załączeniu,
8) oświadczenie kandydata o niekaralności - wg wzoru w załączeniu,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych – wg wzoru w załączeniu,
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.) - wg wzoru w załączeniu,
11) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku – wg wzoru w załączeniu.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie do dnia 22.03.2019 r. do godz. 9 30 pod adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Wincentego Witosa 2, 09-200 Sierpc, pok. nr 15 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Specjalisty do spraw programów”
W przypadku ofert przesłanych pocztą za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do PUP w Sierpcu. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną zawiadomieni o terminie: rozmowy kwalifikacyjnej albo testu kwalifikacyjnego lub innej formy sprawdzenia kwalifikacji kandydata na stanowisko urzędnicze.
Kandydat, który zostanie zatrudniony, najpóźniej do dnia podjęcia pracy musi złożyć do PUP zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Sierpc, 11 marca 2019 r.
Dyrektor Urzędu
-/-
mgr Maja Strześniewska
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o niekaralności ( pobierz )
- Oświadczenie kandydata o zakazie wykonywania zajęć sprzecznych z wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych ( pobierz )
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ( pobierz )
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych ( pobierz )
*************************************************************************************************************************
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Maria Olejniczak
- Data udostępnienia w BIP: 2006-06-29 12:15:15
- Informacja zaktualizowana przez: Kopaczewski Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-08-11 14:43:20
- Liczba odsłon: 10823
- Historia dokumentu: