O G Ł O S Z E N I E

POWIATOWY URZĄD PRACY W SIERPCU OGŁASZA WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1.

Zamawiający:

 

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09 – 200 Sierpc, woj. mazowieckie

godziny pracy: pn - pt - 8:00 – 16:00, tel./fax 024- 275 42 12, e-mail: wase@praca.gov.pl

2.

Tryb udzielenia zamówienia:

 

Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty 60 000 euro, na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177, ze zmianami).

3.

Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego , pok. 15 osobiście lub za pośrednictwem poczty po uprzednim pisemnym wniosku o przesłanie w/w dokumentu oraz na stronie internetowej www.pupsierpc.bip.org.pl.

4.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu, realizowanego w ramach działania 1.3 Aktywizacja zawodowa długotrwale bezrobotnych “Powrót na rynek pracy” SPO RZL – kategoria 74121200-5, według Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/ .

5.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych

6.

Termin realizacji zamówienia przewiduje się do dnia 30 listopada 2006 roku.

7.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy.

8.

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

9.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

10.

Zamawiający nie przewiduje zlecenia realizacji audytu podwykonawcom.

11.

Kryteria oceny ofert jest cena - waga 100%.

12.

Miejsce i termin składania ofert: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, pokój nr 15 /I piętro/, do dnia 31 października 2006 r. do godz. 09:00.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

13.

Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

 

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie oraz faksem i drogą mailową.

14.

Termin związania ofertą: 30 dni.

 

Treść niniejszego ogłoszenia dostępna jest na tablicy ogłoszeń Zamawiającego, oraz na stronie internetowej www.pupsierpc.bip.org.pl, www.portal.uzp.gov. od dnia 23.10.2006 roku

 

                                                                               DYREKTOR URZĘDU

                                                                                          -/-

                                                                            KRYSTYNA LISTKOWSKA

Pliki do pobrania :

SIWZ - pobierz

załącznik Nr 1 - pobierz

załącznik Nr 2 - pobierz

załącznik Nr 3a - pobierz

załącznik Nr 3b - pobierz

załącznik Nr 3c - pobierz

załącznik Nr 4 - pobierz

załącznik Nr 5 - pobierz

załącznik Nr 6 - pobierz

załącznik Nr 7 - pobierz

Raport             - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 749651]

przewiń do góry