1.

Zamawiający:

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu,

ul. Witosa 2,

09 – 200 Sierpc

woj. mazowieckie

godziny pracy: pn -  pt - 7:30 – 15:30,

tel./fax 024- 275 42 12

e- mail: wase@praca.gov.pl

 

   2.

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

   3.

Określenie sposobu uzyskania SIWZ:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.pupsierpc.bip.org.pl. Zamawiający przekaże nieodpłatnie SIWZ (osobiście, e-mailem, drogą pocztową) po wcześniejszym wystąpieniu z wnioskiem o jej przekazanie w terminie  5 dni od chwili otrzymania wniosku.

 

   4.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla 180 bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2 finansowane ze środków Funduszu Pracy w tym:

 

- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kierowca kat. C” (2 edycje po 10 osób),

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kierowca  kat. C+E”,

 

- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie   „Wizażystka” (2 edycje po 10 osób),

 

- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Operator    koparko – ładowarki” (2 edycje po 10 osób),

 

- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Spawanie spoinami pachwinowymi w metodzie TIG  ze stali nierdzewnych” (2 edycje po 10 osób),

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kurs  spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG w aluminium i jego stopów  elektrodą nietopliwą w osłonie gazów  obojętnych”,

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Brukarz”,

 

- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Spawanie spoinami pachwinowymi w metodzie MAG  stal niestopowa”,

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Księgowa”,

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy  w zakresie „Kucharz",

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie  „Bukieciarz”,

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Fryzjer”,

 

- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kierowca

  wózków jezdniowych”.

 

Wspólny Słownik Zamówień  - CPV  80530000-8.

 

5.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

6.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

7.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

8.

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

9.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

10.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

11.

Termin wykonania zamówienia: maj – październik 2010r.

 

   12.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

 

12.1.

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

 

  • Na postawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik 3a do SIWZ.
  •  Na postawie  złożonego aktualnego dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust.1/.
  • Na podstawie złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

12.2.

Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

 

·         Na postawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik 3a do SIWZ.

·         Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce – załącznik nr 5 do SIWZ.

 

12.3.

Potencjał techniczny  

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

 

·        Na postawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3a do SIWZ.

·        Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia  - załącznik nr 6 do SIWZ.

 

12.4.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

 

·         Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3a do SIWZ.

·         Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia  - załącznik nr 2 do SIWZ.

 

12.5.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

 

·         Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3a do SIWZ.

·        Na podstawie złożonego zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ewentualnie zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności.

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za „spełniony” a w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za „nie spełniony”;

 

13.

Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium.

 

14.

Kryteria wyboru oferty:

 

 

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria:

 

 

1.

cena za szkolenie

50%

 

2.

zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra

15%

 

3.

kwalifikacje kadry dydaktycznej

5%

 

4.

dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt

i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych
i higienicznych warunków pracy i nauki                             

5%

 

5.

rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji

                                                                    

5%

 

6.

sposób sprawdzenia efektów szkolenia

5%

 

7.

nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia

5%

 

8.

posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług     

                                                           

5%

 

9.

zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób

5%

15.

Miejsce i termin składania ofert:

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, 

 pokój  nr 15  /sekretariat/, do dnia 25.03.2010r. do godz. 09:00.

 

16.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu do wniesienia odwołania.

 

17.

Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub elektronicznie.

 

18.

Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od terminu składania ofert.

 

Z up. Starosty  

mgr  Piotr  Leśniewski 

p.o. Dyrektora  Powiatowego Urzędu Pracy                                                  

 

                                                                          

 

Sierpc, dnia  17.03.2010r.  

                        

1. SIWZ - pobierz

2. załącznik Nr 1  - pobierz

3. załącznik Nr 2 -  pobierz

4. załącznik Nr 3a -  pobierz

5. załącznik Nr 3b -  pobierz

6. załącznik Nr 4 -  pobierz

7. załącznik Nr 5 -  pobierz

8. załącznik Nr 6 -  pobierz

9. załącznik Nr 7 -  pobierz

                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kopaczewski Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-03-17
  • Informacja zaktualizowana przez: Maria Olejniczak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-17 15:31:40
  • Liczba odsłon: 336

[Liczba odsłon: 748691]

przewiń do góry