1. |
Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09 – 200 Sierpc woj. mazowieckie godziny pracy: pn - pt - 7:30 – 15:30, tel./fax 024- 275 42 12 e- mail: wase@praca.gov.pl |
| |||||
2. |
Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
| |||||
3. |
Określenie sposobu uzyskania SIWZ: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.pupsierpc.bip.org.pl. Zamawiający przekaże nieodpłatnie SIWZ (osobiście, e-mailem, drogą pocztową) po wcześniejszym wystąpieniu z wnioskiem o jej przekazanie w terminie 5 dni od chwili otrzymania wniosku. |
| |||||
4. |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla 180 bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2 finansowane ze środków Funduszu Pracy w tym: |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kierowca kat. C” (2 edycje po 10 osób), |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kierowca kat. C+E”, |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Wizażystka” (2 edycje po 10 osób), |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Operator koparko – ładowarki” (2 edycje po 10 osób), |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Spawanie spoinami pachwinowymi w metodzie TIG ze stali nierdzewnych” (2 edycje po 10 osób), |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG w aluminium i jego stopów elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych”, |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Brukarz”, |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 20 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Spawanie spoinami pachwinowymi w metodzie MAG stal niestopowa”, |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Księgowa”, |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kucharz", |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Bukieciarz”, |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Fryzjer”, |
| |||||
|
- szkolenia grupowego dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kierowca wózków jezdniowych”. |
| |||||
|
Wspólny Słownik Zamówień - CPV 80530000-8. |
| |||||
5. |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. |
| |||||
6. |
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. |
| |||||
7. |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. |
| |||||
8. |
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. |
| |||||
9. |
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. |
| |||||
10. |
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. |
| |||||
11. |
Termin wykonania zamówienia: maj – październik 2010r. |
| |||||
12. |
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: |
| |||||
12.1. |
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. |
| |||||
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: |
| |||||
|
|
| |||||
12.2. |
Wiedza i doświadczenie |
| |||||
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. |
| |||||
|
· Na postawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik 3a do SIWZ. · Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce – załącznik nr 5 do SIWZ. |
| |||||
12.3. |
Potencjał techniczny |
| |||||
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. |
| |||||
|
· Na postawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3a do SIWZ. · Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. |
| |||||
12.4. |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia |
| |||||
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku |
| |||||
|
· Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3a do SIWZ. · Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. |
| |||||
12.5. |
Sytuacja ekonomiczna i finansowa |
| |||||
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku |
| |||||
|
· Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3a do SIWZ. · Na podstawie złożonego zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ewentualnie zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. |
| |||||
|
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za „spełniony” a w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za „nie spełniony”; |
| |||||
13. |
Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium. |
| |||||
14. |
Kryteria wyboru oferty: |
| |||||
|
|
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria: |
| ||||
|
|
1. |
cena za szkolenie |
50% | |||
|
|
2. |
zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra |
15% | |||
|
|
3. |
kwalifikacje kadry dydaktycznej |
5% | |||
|
|
4. |
dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych |
5% | |||
|
|
5. |
rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji |
5% | |||
|
|
6. |
sposób sprawdzenia efektów szkolenia |
5% | |||
|
|
7. |
nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia |
5% | |||
|
|
8. |
posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług |
5% | |||
|
|
9. |
zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób |
5% | |||
15. |
Miejsce i termin składania ofert: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, pokój nr 15 /sekretariat/, do dnia 25.03.2010r. do godz. 09:00. |
| |||||
16. |
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu do wniesienia odwołania. |
| |||||
17. |
Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub elektronicznie. |
| |||||
18. |
Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od terminu składania ofert.
Z up. Starosty mgr Piotr Leśniewski p.o. Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy |
| |||||
|
|
| |||||
Sierpc, dnia 17.03.2010r.
1. SIWZ - pobierz
2. załącznik Nr 1 - pobierz
3. załącznik Nr 2 - pobierz
4. załącznik Nr 3a - pobierz
5. załącznik Nr 3b - pobierz
6. załącznik Nr 4 - pobierz
7. załącznik Nr 5 - pobierz
8. załącznik Nr 6 - pobierz
9. załącznik Nr 7 - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kopaczewski Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2010-03-17
- Informacja zaktualizowana przez: Maria Olejniczak
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-17 15:31:40
- Liczba odsłon: 336