Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759) w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu dokonuje następujących zmian zapisów w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
W Rozdziale VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów jest zapis:
„
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub drogą elektroniczną na adres podany przez Wykonawcę w formularzu oferty zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z treścią pisma.
4. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na zadane pytanie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
6. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez wskazania źródła zapytania oraz udostępni na swojej stronie internetowej.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonana w ten sposób zmiana zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszczona na stronie internetowej.
8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Aneta Frydrychowicz, Zofia Obczyńska. „
Powyższy zapis Zamawiający zmienia na:
„
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub drogą elektroniczną na adres podany przez Wykonawcę w formularzu oferty zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z treścią pisma.
4. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.
Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na zadane pytanie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
6. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez wskazania źródła zapytania oraz udostępni na swojej stronie internetowej.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonana w ten sposób zmiana zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszczona na stronie internetowej.
8. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (nazwa firmy) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres
Powiatowy
Urząd Pracy w Sierpcu
ul. Witosa 2
09-200 Sierpc
oraz opisane ”Oferta na przeprowadzenie szkolenia pn. ”Tu należy wpisać nazwę szkolenia”.
Nie otwierać przed dniem 18.03.2013 roku do godz. 1030 „
9. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Aneta Frydrychowicz pok. Nr 10 – w sprawach merytorycznych tel. 024 2754212 wew. 106
Zofia Obczyńska pok. nr 19 – w sprawach przetargowych tel. 024 2750180 „
Powyższe zapisy stanowią integralną część SIWZ.
W związku z wprowadzoną zmianą Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.
Jakub Smólczyński
-/-
Z-ca Dyrektora PUP w Sierpcu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kopaczewski Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2013-03-14
- Informacja zaktualizowana przez: Maria Olejniczak
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-14 13:35:38
- Liczba odsłon: 335