OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na przeprowadzenie

usługi audytu zewnętrznego projektów

własnych Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu

  1. ZAMAWIAJĄCY:

    Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu,

    ul. Witosa 2,

    09 – 200 Sierpc

    woj. mazowieckie

    godziny pracy: pn - pt - 8:00 – 16:00,

    tel./fax 024- 275 42 12

    e-mail: wase@praca.gov.pl

  2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

    Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażonych w złotych równowartości kwoty 60 000 euro, na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177, ze zmianami).

  3. OKREŚLENIE SPOSOBU UZYSKANIA SIWZ:

    Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.pupsierpc.bip.org.pl. Zamawiający przekaże nieodpłatnie SIWZ (osobiście, e-meilem, drogą pocztową) po wcześniejszym wystąpieniu z wnioskiem o jej przekazanie w terminie 5 dni od chwili otrzymania wniosku.

  4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: (KOD CPV 74121200-5)

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektów Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu, realizowanych w ramach działania 1.2 – Perspektywy dla młodzieży “Lepszy start” (wartość projektu 264850,00 PLN) i Działania 1.3 Aktywizacja zawodowa długotrwale bezrobotnych “Powrót na rynek pracy” (wartość projektu 316.800,00 PLN) SPO RZL 2004 – 2006.

  5. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

  6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

    Do dnia 21 listopada 2006 roku.

    w tym:

    - termin przeprowadzenia audytu (badania) do dnia 20 października 2006r.,

    - termin przygotowania wstępnej wersji raportu do dnia 6 listopada 2006r.,

    - termin przedłożenia raportu końcowego i opinii do 21 listopada 2006r.

     

  7. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU:

    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

    1) spełniają warunki art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 oraz nie podlegają wykluczeniu

    z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r.
    – prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177, ze zmianami);

    2) są podmiotami:

    a) uprawnionymi do badania sprawozdań finansowych, określonymi w art. 10, ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, Nr 31, poz. 359, ze zmianami),

    b) lub zatrudniającymi osoby:

    - posiadające uprawnienia biegłego rewidenta,

    - posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants,

    - posiadające międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor),

    - spełniające wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30.06.2005r.
    o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zmianami);

    3) w okresie ostatnich 2 lat wykonali minimum 1 badanie z zakresu audytowania projektów SPO RZL Działanie 1.2 lub 1.3;

    4) spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

     

  8. KRYTERIA OCENY OFERT:

    Cena brutto oferty - 100%

  9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc,

    pokój nr 15 /I piętro/, do dnia 2 października 2006 r. do godz. 09:00.

    Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

     

  10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
    Z WYKONAWCAMI.

    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie oraz faksem i drogą mailową.

  11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni kalendarzowych, licząc od terminu składania ofert.

                                                                       DYREKTOR URZĘDU

                                                                                    -/-

                                                                   KRYSTYNA LISTKOWSKA

Sierpc, dnia 22.09.2006r.

 

Pliki do pobrania :

SIWZ - pobierz

załącznik Nr 1 - pobierz

załącznik Nr 2 - pobierz

załącznik Nr 3 - pobierz

załącznik Nr 4 - pobierz

załącznik Nr 5 - pobierz

załącznik Nr 6 - pobierz

Raport           - pobierz

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 748689]

przewiń do góry