Ogłoszenie o zamówieniu

 

 1.

Zamawiający:

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu,

ul. Witosa 2,

09 – 200 Sierpc

woj. mazowieckie

godziny pracy: pn -  pt - 7:30 – 15:30,

tel./fax 024- 275 42 12

e- mail: sekretariat@pup-sierpc.pl

 

   2.

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego tj. na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r.
 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

 

   3.

Określenie sposobu uzyskania SIWZ:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.pupsierpc.bip.org.pl. Zamawiający przekaże nieodpłatnie SIWZ (osobiście, e-mailem, drogą pocztową) po wcześniejszym wystąpieniu z wnioskiem o jej przekazanie w terminie  5 dni od chwili otrzymania wniosku.

 

   4.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla 40 bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2  finansowane ze środków Funduszu Pracy w tym:

- szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Spawanie    blach
i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG”

- szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Kwalifikacja wstępna przyspieszona

-  szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Obsługa kasy fiskalnej”

- szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie „Pracownik biurowy z elementami kadr i płac”

Wspólny Słownik Zamówień  - CPV  80530000-8.

 

5.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

6.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

7.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

8.

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

9.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

10.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

11.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

12.

Termin wykonania zamówienia: kwiecień 2013 – czerwiec 2013r.

 

13.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający  warunki

dotyczące:

1)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

     przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)  posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

13.1

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:

Zamawiający uzna, że warunek:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jest   

    Spełniony, jeżeli Wykonawca:

   a) jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.
o promocji  zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415
z późń.   zm./

  Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
  o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych aktualnego na 2013 rok.

    b) spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy – dotyczy części  
  1 zamówienia;

  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli instytucja szkoleniowa posiada ważny  atest/certyfikat do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy, uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu.

   c) spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń w zakresie „Kwalifikacji wstępnej     przyspieszonej” – dotyczy części 2 zamówienia;

          Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli instytucja szkoleniowa złoży oświadczenie
    o posiadaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia jest spełniony

    jeżeli, Wykonawca:

   a)  w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia   działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 szkolenia zgodne
z częścią przedmiotu zamówienia o którą Wykonawca się ubiega lub o podobnej tematyce.

         Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonego wykazu wykonanych szkoleń w zakresie objętym zamówieniem o tej samej lub podobnej tematyce w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 3 do SIWZ.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania

    zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca:

   a)  wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym ( lokal, wyposażenie, sprzęt, stanowiska do zajęć praktycznych) dostosowanym do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych  i higienicznych warunków realizacji szkolenia.

       Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu
i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia  załącznik nr 4 do SIWZ.

   b)  wykaże, że dysponuje kadrą dydaktyczną posiadającą wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie zawodowe  w ostatnich 3 latach w przeprowadzaniu zajęć dydaktycznych (wykłady, zajęcia praktyczne) w zakresie objętym częścią przedmiotu zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega.

         Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia.– załącznik nr 5 do SIWZ.

4) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

14.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria:

 

1.       koszty szkolenia - Pc

 50 pkt

2.       jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy - Pp

 15 pkt

3.       posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - Pj

4.       sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia- Pz                 

 15 pkt

 20 pkt

   ● W kryterium „koszty szkolenia” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

                                                          najniższa cena oferty brutto

    Liczba punktów za kryterium 1 =  ------------------------------------------ x100% x 50 pkt

                                                           cena oferty ocenianej brutto

   ● Kryterium „ jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych
w bazach danych prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy” będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej w skali od 0 do 10pkt,
a następnie liczona wg następującego wzoru:

                                                   przeciętna liczba uzyskanych punktów w ofercie badanej

   Liczba punktów za kryterium 2 = ------------------------------------------------------------x 100%x15 pkt                                                                    

                                                maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać

      ● Kryterium „posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług” będzie cenione przez  członków Komisji Przetargowej na podstawie danych zawartych w formularzu oferty
i potwierdzonych kserokopiami certyfikatów, w następujący sposób:

      - Wykonawca, który posiada certyfikat jakości usług – 15 pkt,

      - Wykonawca, który nie posiada certyfikatu – 0 pkt

   ● Kryterium „sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia” będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej w skali od 0 do 10pkt, a następnie liczona wg następującego wzoru:

                                           przeciętna liczba uzyskanych punktów w ofercie badanej

   Liczba punktów za kryterium 4 = ------------------------------------------------------------x 100% x 20 pkt

                                                     maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać

15.

Miejsce i termin składania ofert:

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, 

pokój  nr 15  /sekretariat/, do dnia 18.03.2013r. do godz. 10:00.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu do wniesienia odwołania.

16.

Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od terminu składania ofert.

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniki poniżej do pobrania:

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Maria Olejniczak
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-03-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Maria Olejniczak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-14 08:55:30
  • Liczba odsłon: 905
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 750396]

przewiń do góry